Hülya Yengin, Ekranın Büyüsü Batıda Değişen Televizyon Yayıncılığının Boyutları ve Türkiye’de Özel Televizyonlar, Der Yayınları, İstanbul, 1994
Metin Işık, Kitle İletişim Sistemleri, Eğitim Kitabevi, Konya, 2002
Ayşen Akkor Gül, Görsel-İşitsel Politikasıyla Avrupa Birliği: Televizyon Yayıncılığından Yöndeşen Medyaya, Beta Yayınevi, İSTANBUL, 2013
Ruhdan Uzun, İletişim Etiği Sorunlar ve Sorumluluklar, Dipnot Yayınları, Ankara, 2009
Rıdvan Bülbül, İletişim ve Etik, 2. Baskı, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2001
(Ed) Halil İbrahim Gürcan, Haberciliğin Temel Kavramları, Anadolu Üniversitesi Yayını No:2695, Eskişehir, 2012
Zakir Avşar, Elif Emre Kaya, Medyanın İffeti, Dünyada Medya Meslek Örgütleri ve Yayın Kuruluşlarının Medya Etik Kodları, Altınpost Yayın Dağıtım, Ankara, 2013
A. Raşit Kaya, İktidar Yumağı Medya-Sermaye-Devlet, İmge Kitabevi, Ankara, 2009
D. Beybin Kejanlıoğlu, Türkiye’de Medyanın Dönüşümü, İmge Kitabevi, Ankara, 2004
Esra Elmas, Dilek Kurban, İletişimsel Demokrasi – Demokratik İletişim Türkiye’de Medya: Mevzuat, Politikalar, Aktörler, TESEV Yayınları, İstanbul, 2011
Dilek Kurban – Ceren Sözeri, İktidarın Çarkında Medya: Türkiye’de Medya Bağımsızlığı ve Özgürlüğü Önündeki Siyasi, Yasal ve Ekonomik Engeller, TESEV Yayınları, İstanbul, 2012
BBC Yayın İlkeleri Kılavuzu, 2005
Ayşen Akkor Gül, "Fransız Kamu Hizmeti Televizyon Yayınlarının Dünü Ve Bugünü", İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi, no.20, pp.56-74, 2000