1 | Özel Gereksinimli Bireyler ve Kaynaştırma, BEP uygulama ve içerikleri |
2 | Özel Gereksinimli Bireyler kapsamında Üstün Yetenek, Savant ve Asperger tanılı bireyler |
3 | Üstün yeteneğin tanımı ve temel ilkeleri; üstün yetenekli öğrencilerin özellikleri. |
4 | Üstün yetenekli öğrencilerinin diğer öğrencilerle olan sosyal ilişkileri ve öğretim durumları; üstün yetenekli öğrencilere yönelik eğitim modelleri. |
5 | Matematikte üstün yeteneğin tanımı, matematikte üstün yeteneğe sahip öğrencilerin özellikleri. |
6 | Üstün yetenekli öğrencilerin eğitimine ilişkin yöntem ve teknikler; matematikte üstün yeteneğe sahip öğrencilerin farklılaştırma/zenginleştirme/hızlandırma kapsamında desteklenmesi. |
7 | Üstün yetenekli öğrencilerin eğitimine ilişkin yöntem ve teknikler; matematikte üstün yeteneğe sahip öğrencilerin farklılaştırma/zenginleştirme/hızlandırma kapsamında desteklenmesi; ailelerin rolü ve önemi. |
8 | Matematikte üstün yetenekli öğrencilere yönelik uygulamaların incelenmesi ve değerlendirilmesi |
9 | Ödev - Film Analiz Raporu |
10 | Matematikte üstün yetenekli öğrencilerin eğitimi, karma sınıf ortamlarında fark edilmeleri ve ihtiyaçları. |
11 | Matematikte üstün yetenekli öğrencilerin eğitimi, karma sınıf ortamlarında fark edilmeleri, ihtiyaçları, sınıf içi kullanılabilecek etkinlikler ve yöntemler. |
12 | Matematikte üstün yetenekli öğrencilerin eğitimi, karma sınıf ortamlarında fark edilmeleri ve ihtiyaçları. |
13 | Matematikte üstün yetenekli öğrencilere yönelik etkinlikler tasarlanması ve uygulanması. |
14 | Matematikte üstün yetenekli öğrencilere yönelik etkinlikler tasarlanması ve uygulanması. Genel tekrar. |