1 | Dersin tanıtımı ve kaynaklar hakkında bilgi verilmesi |
2 | Okula hazırbulunuşluğun tanımı ve hazırbulunuşluğu etkileyen faktörler |
3 | İlkokula hazırlığın boyutları (fiziksel, sosyal, duygusal, bilişsel, dil, öz bakım becerileri) |
4 | Okula hazırbulunuşluk yeterliliklerinin kazandırılmasına yönelik etkinlikler hazırlama |
5 | Okul öncesi eğitimde okuma yazmaya hazırlık çalışmalarının önemi, temel kavramlar, okuma yazma yaklaşımları, okuma kazanımını etkileyen etmenler, okuma yazma becerilerinin gelişimi, |
6 | Okul öncesi eğitimde okuma yazmaya hazırlık çalışmalarının önemi, temel kavramlar, okuma yazma yaklaşımları, okuma kazanımını etkileyen etmenler, okuma yazma becerilerinin gelişimi, |
7 | Erken okuryazarlık, okuma becerileri ve alt alanları |
8 | Erken okuryazarlık, okuma becerileri ve alt alanları |
9 | Vize |
10 | Fonolojik süreç becerileri (ses farkındalığı, ses hafızası, ses kullanımı), |
11 | Sözel dil becerileri ve sözcük bilgisi gelişimi; |
12 | Yazmaya hazırlık (yazı farkındalığı) |
13 | Okul öncesi eğitim programına uygun okuma yazmaya hazırlık etkinlikleri planlama, uygulama ve değerlendirme. |
14 | Okul öncesi eğitim programına uygun okuma yazmaya hazırlık etkinlikleri planlama, uygulama ve değerlendirme. |