1-Tungate, M. Reklamcılığın Global Tarihi. İstanbul: Kapital Medya Hizmetleri A.Ş., 2007.
2- Paul, Rutherford. Yeni İkonalar. Çev.Mustafa, K. Gerçeker. İstanbul:Yapı Kredi Yayınları, 1996.
3- Judith, Williamson. Reklamların Dili. Reklamlarda Anlam ve İdeoloji. Çev: Ahmet ,Fethi,.Ankara:Ütopya Yayınevi, 2001.
4- Ogilvy, D. Bir Reklamcının İtirafları. İstanbul: AFA, 1989.
5- Batı, Uğur. Reklamın Dili. İstanbul: Alfa Yayınları, 2010.
6- Elden, Müge. Reklam ve Reklamcılık. İstanbu: Say Sayınları, 2009.
7- Avery, Jim. Kampanya Planlaması. İstanbul: Reklacılık Vakfı Yayınları, 2005.
8- Elden, Müge; Ulukök, Özkan ve Sinem Yeygel. Şimdi Reklamlar. İstanbul: İletişim Yayınları, 2005.