1 | Öğrenme güçlüğünün tanımı, sınıflandırılması ve ilişkili kavramlar |
2 | Öğrenme güçlüğünün tanımı, sınıflandırılması ve ilişkili kavramlar |
3 | Öğrenme güçlüğünün nörobiyolojisi ve nedenleri |
4 | Bireysel farklılıklara saygı duyma. |
5 | Erken müdahalenin önemi ve erken çocukluk eğitimi |
6 | Öğrenme güçlüğüne sahip çocuklarda anne, baba ve okul öncesi öğretmenlerle çalışma |
7 | Öğrenme güçlüğüne sahip çocukların bilişsel, meta-bilişsel ve hafıza özellikleri |
8 | Öğrenme güçlüğüne sahip çocukların sıklıkla yaşadıkları sosyal, duygusal ve davranışsal problemler |
9 | Ara Sınav |
10 | Dikkat eksikliği ve/veya hiperaktivite bozukluğu, öğrenme güçlüklerinde eğitim yaklaşımları, alıcı ve ifade edici dilde güçlük yaşayan öğrenciler |
11 | Okumada güçlük yaşayan öğrenciler, yazmada güçlük yaşayan öğrenciler, matematikte güçlük yaşayan öğrenciler |
12 | Öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilerin genel sınıf ortamına katılımları |
13 | Öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilerin kaynaştırma uygulamalarına katılımları |
14 | Kaynaştırma yöntemleri |