Yapay Zekanın Reklam Ajanslarında Kullanımı

Doç. Dr. Gonca Yıldırım Öge'nin Çalışması Basında Geniş Yankı Uyandırdı

 Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Gonca Yıldırım Öge'nin “Yapay Zekâ Ekseninde Yaratıcılık: Reklam Ajanslarının Yapay Zekâ Araçlarını Kullanma Motivasyonları” başlıklı çalışması, medyada geniş yer buldu.

Çalışma, ilk olarak 15-17 Mayıs tarihleri arasında Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından düzenlenen 11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği Sempozyumu’nda sunuldu (ayrıntılı bilgi için tıklayınız). Doç. Dr. Öge, çalışmasında reklam ajanslarının yapay zekâ araçlarını kullanma nedenlerini ve bu araçların yaratıcı süreçlere olan etkilerini inceledi.

Bu önemli araştırma, sempozyumun ardından çeşitli haber sitelerinde de yer aldı ve geniş bir kitle tarafından ilgiyle takip edildi.

Doç. Dr. Gonca Yıldırım Öge'yi bu başarılı çalışmasından dolayı tebrik ediyor, akademik çalışmalarında başarılarının devamını diliyoruz.

İlgili habere aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz:

GAZETE MERHABA

https://gazetemerhaba.com/reklamcilar-yapay-zekaya-yasal-duzenleme-istiyor/


İLK BASKI

 

https://ilkbaski.com/teknoloji/yapay-zekaya-cok-da-guvenmeyin/


İHA


CİZREM GAZETESİ

MEMLEKET

UŞAK GÜNDEM

BEYAZ GAZETE

SON DARBE

SABAH HABERLERİ

TON TV






güncelleme: 24.6.2024 18:51