1 | Sayısal ortamda 3 boyuta giriş |
2 | 3 boyut programları. Obje modelleme. 3B modelleri oluşturan bileşenler. 3B kamera. |
3 | Polygon modelleme ve deformer araçlarının incelenmesi. |
4 | Subdivison modelleme teknikleri. Organik formlar. 3 boyutlu ortamda saç ve çoğaltma. |
5 | Işık çeşitleri. Gölgeler ve hacimsel ışık. Yüzeyin malzeme özellikleri ve ışığa vereceği tepki. HDRI ve Küresel aydınlatma. |
6 | Render ve birleştirme teknikleri. |
7 | Kinematik bağlantılar, hareket yakalama |
8 | Ara Sınav |
9 | Hareketli grafik ve dijital oyun |
10 | Fiziksel tabanlı animasyon. Sıvılar, akışkanlar ve gazlar |
11 | İnsan figürlerini modelleme ve animasyon |
12 | Yüz ve davranış animasyonu |
13 | Dijital oyunlara özel modelleme |
14 | Final sınavı |