1 | Özel eğitim ile ilgili temel kavramlar. :Özel eğitimin amacı, önemi ve temel ilkeleri. Özel eğitimin tarihçesi. |
2 | Özel eğitim gerektiren engele neden olan temel etmenler. Özel eğitimde eğitim ortamlarının hazırlanması. |
3 | Özel eğitim programının özellikleri. Bireyselleştirilmiş eğitim programı: programın öğeleri (amaçlar ve içerik, öğretim süreçleri ve değerlendirme) |
4 | Bireyselleştirilmiş eğitim programı: programı çocuğa uyarlama, öğrenmeleri basamaklandırma, beceri analizi |
5 | Bireyselleştirilmiş öğretim programı: programın öğeleri, öğretim amaçları |
6 | Bireyselleştirilmiş öğretim programı: içerikoluşturma, kayıt tutma |
7 | Özel eğitim gerektiren çocukların sınıflandırılması: Zihinsel engeli olan çocuklar: -tanım, -nedenler, -tanılama/değerlendirme, -yaygınlık, -özellikler, -öğretmenlere öneriler |
8 | Ara sınav - Zihinsel engeli olan çocuklar : -tanım, -nedenler, -tanılama/değerlendirme, -yaygınlık, -özellikler, -öğretmenlere öneriler |
9 | Öğrenme güçlüğü gösteren çocuklar: -tanım, -nedenler, -tanılama/değerlendirme, -yaygınlık, -özellikler, -öğretmenlere öneriler |
10 | Öğrenme güçlüğü gösteren çocuklar: -tanım, -nedenler, -tanılama/değerlendirme, -yaygınlık, -özellikler, -öğretmenlere öneriler |
11 | Dil, konuşma ve iletişim bozukluğu olan çocuklar: -tanım, -nedenler, -tanılama/değerlendirme, -yaygınlık, -özellikler, -öğretmenlere öneriler |
12 | Dil, konuşma ve iletişim bozukluğu olan çocuklar: -tanım, -nedenler, -tanılama/değerlendirme, -yaygınlık, -özellikler, -öğretmenlere öneriler |
13 | İşitme engeli olan çocuklar:-tanım, -nedenler, -tanılama/değerlendirme, -yaygınlık, -özellikler, -öğretmenlere öneriler |
14 | İşitme engeli olan çocuklar: -tanım, -nedenler, -tanılama/değerlendirme, -yaygınlık, -özellikler, -öğretmenlere öneriler |