1 | Fiziksel Yetersizliği/Süreğen Hastalığı Olan Çocuklar: -tanım, -nedenler, -tanılama/değerlendirme, -yaygınlık, -özellikler, -öğretmenlere öneriler Görme Engelli Çocuklar: -tanım, -nedenler, -tanılama/değerlendirme, -yaygınlık, -özellikler, -öğretmenlere öneriler |
2 | Otizm Spektrum Bozukluğu olan Çocuklar: -tanım, -nedenler, tanılama/ değerlendirme, -yaygınlık, -özellikler, -öğretmenlere öneriler |
3 | Üstün Zekalı ve Yetenekli Çocuklar: -tanım, -nedenler, tanılama/ değerlendirme, -yaygınlık, -özellikler, -öğretmenlere öneriler Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Güçlüğü Olan Çocuklar: -tanım, -nedenler, tanılama/ değerlendirme, -yaygınlık, -özellikler, -öğretmenlere öneriler |
4 | Kavram Analizi: -kavram çeşitleri, -kavramların yapısına ilişkin özellikleri belirleme, - kavramın öğretimine ilişkin özellikleri belirleme |
5 | Kavram Analizi: -kavram çeşitleri, -kavramların yapısına ilişkin özellikleri belirleme, - kavramın öğretimine ilişkin özellikleri belirleme |
6 | Beceri Analizi: -özbakım becerileri, -günlük yaşam becerileri, -serbest zaman becerileri |
7 | Beceri Analizi: -özbakım becerileri, -günlük yaşam becerileri, -serbest zaman becerileri |
8 | Ara sınav - Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı Hazırlama ve Öğretim Programı Geliştirme: -hedef davranış belirleme, - hedef davranışı tanımlama, -hedef davranışı ölçme, -öğretim prosedürünü yazma, -genellemeyi ve sürdürmeyi programlama |
9 | Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı Hazırlama ve Öğretim Programı Geliştirme: -hedef davranış belirleme, - hedef davranışı tanımlama, -hedef davranışı ölçme, -öğretim prosedürünü yazma, -genellemeyi ve sürdürmeyi programlama |
10 | Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı Hazırlama ve Öğretim Programı Geliştirme: -hedef davranış belirleme, - hedef davranışı tanımlama, -hedef davranışı ölçme, -öğretim prosedürünü yazma, -genellemeyi ve sürdürmeyi programlama |
11 | Davranış Kontrolü, Öğretim Yöntem ve Teknikleri: -izler pekiştirme, -açık anlatım, -ayrık denemelerle öğretim, -ipucu sunma ve ipucunu geri çekme, -etkinlik çizelgeleri |
12 | Davranış Kontrolü, Öğretim Yöntem ve Teknikleri: -izler pekiştirme, -açık anlatım, -ayrık denemelerle öğretim, -ipucu sunma ve ipucunu geri çekme, -etkinlik çizelgeleri |
13 | Davranış Kontrolü, Öğretim Yöntem ve Teknikleri: -izler pekiştirme, -açık anlatım, -ayrık denemelerle öğretim, -ipucu sunma ve ipucunu geri çekme, -etkinlik çizelgeleri |
14 | Ev Programı Geliştirme: Aile Katılımı |